Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Η Τζούλια μίλησε στην Τατιάνα!

Το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο των τελευταίων ημερών, η Τζούλια Αλεξανδράτου, μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου για όλα όσα ακούγονται τελευταία και για το Απαγορευμένο dvd.
Διαβάστε κάποιες απο της δηλώσεις της...

  • «Ήταν μια επαγγελματική επιλογή, μια επαγγελματική συνεργασία! Το είδα καθαρά όπως βλέπεις μια δουλειά.»
  • «Ήταν εν γνώσει μου το βίντεο. Σταυρώστε με! Είμαι κατηγορούμενη».
  • «Δεν νομίζω ότι με πλήρωσε και το Δημόσιο για να αναγκαστώ να πω πόσα πήρα».
  • «Ντράπηκα γιατί δεν περίμενα όλη αυτή την κατακραυγή»
  • «Ίσως με βάρεσε η σαμπάνια και δεν ήμουν τελείως νηφάλια. Τι άλλο θα πουν πια για μένα; Έλεος!»
  • Είμαι απαθέστατη και επαγγελματίας. Αμήχανη ήμουν με το πως θα φανεί σαν αποτέλεσμα.Δεν είχα αναστολές γιατί έχω συνηθίσει λόγω δουλειάς να φωτογραφίζομαι ημίγυμνη & σέξυ.
  • «Είπα το ναι μέσα σε πέντε λεπτά»