Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Ο Κανάκης για τον Καλυβάτση...

Μια φράση του Αντώνη Κανάκη στη συνέντευξή του στο Esquire ήταν αρκετή για να πυροδοτήσει σχόλια και κάποιοι να υποθέσουν οτι ο Κανάκης "φωτογράφησε" τον πρώην συνεργάτη και φίλο του Σωτήρη Καλυβάτση. Ελεγε λοιπόν ο Αντώνης Κανάκης για κάποιους πρώην φίλους του οτι: «Όταν τσακώνομαι σοβαρά μαζί τους οι επιπτώσεις πάνω μου είναι τρομακτικές. Έχω δύο τέτοια περιστατικά που με πλήγωσαν πάρα πολύ και με ...γαμήσανε. Θα έλεγα τρία, αλλά ο τρίτος ήταν ένα χαμένο κορμί, ένα ανθρωποειδές που με τούμπαρε και με έκανε να πιστέψω ότι ήταν φίλος μου και να αγνοήσω την κακή αίσθηση που μου έβγαλε όταν τον πρωτοείδα. Αλλά τελικά το ένστικτο είναι πιο ισχυρό από τη σκέψη» δήλωσε ο Αντώνης Κανάκης στο αντρικό περιοδικό.




Πολλοί λοιπόν ήταν εκείνοι που θεώρησαν ότι ο παρουσιαστής εννοούσε τον Σωτήρη Καλυβάτση. Ωστόσο, ο Αντώνης Κανάκης απάντησε μέσω της εκπομπής του, όπως γράφει το yupi.gr, το βράδυ της Παρασκευής: «Είμαστε σε ένα σύστημα που διψάει για αίμα. Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ ούτε και σήμερα που συμβαίνει μπορώ να το φανταστώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που το ερμήνευσαν αυτό ότι θα μπορούσα να τοποθετηθώ ποτέ έτσι για τη σχέση μου και τη συνεργασία με τον Σωτήρη απʼ τα παλιά. Είναι λεπτό και ευαίσθητο αυτό το θέμα για μένα και είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που ήθελα να διευκρινίσω κάτι τέτοιο. Με εντυπωσιάζει που μπορεί να πιστεύει κάποιος ότι αυτή η τοποθέτηση και αυτοί οι χαρακτηρισμοί ήταν για τον Σωτήρη».