Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Γιώργος Λιάγκας: Ανέραστος, μα πάνω απ΄όλα...σοβαρός!


Άλλο το να έχεις χιούμορ και άλλο το να γίνεσαι φαιδρός. Τη διαφορά αυτή σίγουρα δεν την καταλαβαίνει ο Γιώργος Λιάγκας που μάλλον έχει ξεφύγει! Πως να δικαιολογήσουμε τα ακατάληπτα λόγια του , όταν πάνω στην κουβέντα αναφέρθηκε σε δύο κυρίες της τηλεόρασης, την Πόπη Τσαπανίδου και την Σία Κοσιώνη.
Ο παρουσιαστής που , όπως δείχνουν τα πράγματα και η συμπεριφορά του έχει τεράστια ιδέα για τον εαυτό του και δεν βάζει όρια πουθενά, έκανε διάλογο με την συμπαρουσιάστρια του στο ραδιόφωνο ,(άαααααααλληηηηη από εκεί) για τις δύο δημοσιογράφους
"Μου αρέσουν αυτές οι δύο κυρίες, είναι σοβαρές" λέει η Τρυφίδου , σε ένα σπάνιο παραλήρημα θετικών λόγων .
"Τι εννοείς σοβαρές, δηλαδή θες να μου πεις πως οι κυρίες αυτές δεν κάνουν σεξ!" Φεύγει η εν λόγο κοτσάνα από το στόμα του Λιάγκα.
Δηλαδή ο κύριος Λιάγκας, κρίνει τη σοβαρότητα μίας γυναίκας από το αν κάνει σεξ. Η αλήθεια είναι ότι η Έλενα Γράβεζα , επιβεβαιώνει την θεωρία του. Όσο περισσότερο σεξ τόσο λιγότερο σοβαρή. Όπως και η Φαίη Σκορδά. Για να είναι μαζί της ο Γιώργος Λιάγκας, μάλλον το κορίτσι θα είναι σοβαρό. Δηλαδή και ανέραστο. Δεν θα μου έκανε εντύπωση. Μου τη βγάζει αυτή την εικόνα η συγκεκριμένη Και για να είναι ανέραστη η Σκορδά, σημαίνει ότι ο Λιάγκας, απλά δεν κάνει τη δουλειά του. Άρα δεν κάνει σεξ. Άρα σύμφωνα με τη λογική του , αφού δεν κάνει σεξ, είναι και σοβαρός. Για το δεύτερο δεν κόβω και το κεφάλι μου. Για το σεξ πάλι , ούτε και εκεί βάζω το χέρι μου στη φωτιά , καθώς πολλές φορές με αυτά που λέει ο Λιάγκας δείχνει και δηλώνει κάτι περισσότερο από ανέραστος και αδρανής.
Τελικά όντως η απουσία σεξουαλικής δραστηριότητας από τη ζωή ενός ανθρώπου, αποδυκνείεται από τον Λιάγκα , ότι έχει επιπτώσεις.